کنسول ایکس باکس وان ایکس باندل Gears of War 5  رونمایی شد.در ادامه با ما همراه باشید.
​همانطور در سال های اخیر شاهد بودیم دو غول بزرگ تولید کننده کنسول های بازی برای عنوان های خاص و انحصاری خود کنسول های تولید محدود (Limited Edition) را به همراه عنوان انحصاری خود و با طرح خاص به بازار عرضه می کنند.در ادامه تریلر این باندل را مشاهده بفرمایید.
در صورتی که می خواهید کنسول را خریداری کنید, فرم به من اطلاع بدهید را از اینجا پرکرده تا در صورت موجود شدن به شما اطلاع داده شود.


این کنسول ها در کشور ما هم دارای طرفداران زیادی می باشد و باندل قبلی این عنوان که قرمز رنگ و با طراحی خاص بود هم خریداران را ترقیب به خرید می کرد.باید تا روز انتشار منتظر بمانیم تا میزان استقبال از این کنسول تولید محدود را شاهد باشیم.

ماکروسافت جدیدترین محصول خود یعنی ایکس باکس وان ایکس را برای این باندل مناسب دیده و با طراحی ویژه و فوق العاده ای که روی کنسول خود انجام داده کنسول را به شدت چشم نواز کرده است.رنگ کنسول خاکستری یخی می باشد که با عنوان GOW5 به صورت کامل هم خوانی دارد.


دسته این باندل نیز دارای طراحی خاص و ویژه ای می باشد.البته باید به این نکته اشاره کرد که این دسته به صورت جداگانه نیز به بازار عرضه خواهد شد.یکی دیگر از ویژه گی های این باندل وجود تمام عنوان های قبلی GOW  به صورت دیجیتالی وعنوان GOW5 Ultimate edition Steel Book به صورت فیزیکی است.البته در بعضی از توزیع های کنسول در باندل های قبلی دیده شده است که در برخی کشورها, کنسول باندل و تولید محدود دارای بازی دیجیتالی بوده است ولی باندل جدید با توجه به سایت خود ماکروسافت عنوان GOW 5 به صورت فیزیکی و شماره های قبلی این عنوان به صورت دیجیتالی در جعبه این باندل قرار دارد.


با توجه به باندل زیبایی که شرکت ماکروسافت تولید کرده باید منتظر بمانیم و ببینیم شرکت سونی هم که بزودی بازی انحصاری و پرطرفداری را روانه بازار خواهد کرد, آیا باندل تولید محدودی را برای عنوان انحصاری خود خواهد داشت و چه جوابی برای این محصول زیبا دارد.
در صورتی که مایل به خرید این کنسول هستید،فرم در صورت موجود شدن به من اطلاع بدهید را از 
اینجا کامل کنید تا درصورت موجود شدن کالا به صورت خودکار مطلع شوید.