یکی از مشکلات کاربران PS4 نحوه ساختن اکانت PSN است که در این مطلب به نحوه ایجاد کردن اکانت PSN به صورت تصویری می پردازیم...

1.گزینه ی New User را انتخاب کنید.

2.گزینه Create User را برای ساخت اکانت جدید انتخاب کنید.



3.قوانین را Accept  کنید.

.

4.گزینه Next را اتخاب کنید.



5. گزینه  New to PSN? Create an Account را  انتخاب کنید.



6. گزینه Sign up Now را بزنید.



8.کشور رو حتما United States انتخاب و  Language هم روی English باشد و تاریخ تولد خود را در Date Of Birth وارد کنید .  سپس گزینه Next را اتنخاب کنید.



9.در این قسمت City را Florida و State را نیز Florida انتخاب کنید و در قسمت Postal Code هم 32118 رو وارد کنید و گزینه  Next را بزنید.



10. در کادر اول یک ایمیل معتبر وارد کنید و در کادر Password  هم پسورد را وارد کنید و درکادر Confirm Password هم مجدد پسورد را وارد کنید و  گزینه Next را اتخاب کنید (گزینه اول ،اخبار و جدید های سونی را به ایمیل شما ارسال می کند و گزینه دوم اجازه می دهد اطلاعات اکانت شما برای سونی نمایش داده شود،البته جهت اهداف بازار یابی که این گزینه ها قابل اتخاب است)



11.در کادر Online ID شما باید یک شناسه برای خود انتخاب کنید (اگر شناسه  مورد تایید باشد سمت راست کادر  تیک و اگر تکراری یا اشتباه باشد علامت اخطار قرمز نشان داده می شود) .  در کادر First Name  نام کوچک و در کادر Last Name  نام فامیلی خود را وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید.



12.در این قسمت از شما اجاره اشتراک گذاشتن نام شما با دوستان و شبکه های اجتماعی را می گیرد و  برای ادامه گزینه  Next را انتخاب کنید.



13.در این قسمت از شما سوال می کند که اطلاعات پروفایل شما رو چه کسانی  مشاهده کنند، گزینه مورد نظر را انتخاب کنید و برای ادامه گزینه  Next را انتخاب کنید.



14. دراین قسمت از شما سوال می پرسد که  ویدیوهایی که از بازی خود میگیرید را چه کسانی می توانند مشاهده کنند، گزینه مورد نظر را انتخاب کنید و برای ادامه گزینه  Next را انتخاب کنید



15گزینه Accept را انتخاب کنید.



16.اگر می خواهید psn plus تهیه کنید  گزینه مورد نظر را انتخاب و در غیر این صورت Skip را انتخاب کنید.



17.گزینه ok را انتخاب کنید.اکانت psn شما ساخته شد.
(توجه داشته باشید که ممکن است در ورژن های مختلف که برای کنسول ps4 می آید این مراحل کمی جابجا شود)