سونی باندل جدید پلی استیشن 4 پرو خود را معرفی کرد.این باندل به صورت تولید محدود و دارای طرح خاص بازی Death Stranding می باشد.در ادامه با دریم کالا همراه باشید.

​سونی همواره در تولید باندل های تولید محدود در نسل هشتم پرچم دار بوده است.بعد از معرفی ایکس باکس وان ایکس باندل گرز5 طرفداران پلی استیشن منتظر بودند تا سونی یک باندل فوق العاده دیگر را معرفی کند و این اتفاق هم افتاد و سونی PS4 Pro Bundle Death Stranding را رونمایی کرد.در ادامه می توانید تریلر معرفی این باندل را مشاهده بفرمایید.


همانطور که در تصاویر مشاهده می فرمایید بدنه این باندل به صورت چشم نوازی طراحی شده است و دسته بازی همراه این باندل هم به رنگ خاص طراحی شده است و این باندل به همراه دیسک فیزیکی بازی Death Stranding خواهد بود.یکی از ویژگی های باندل پلی استیشن وجود بازی فیزیکی در کنار کنسول می باشد که طرفداران پلی استیشن را ترغیب به خرید باندل ها می کند.در ادامه می توانید تصاویر این باندل زیبا را مشاهده بفرمایید.

Playstation 4 Pro Bundle Death Stranding




این باندل در تاریخ 8 نوامبر 2019 به بازار عرضه خواهد شد.در صورتی که قصد خرید این باندل را دارید در اینجا فرم مخصوص در صورت موجود شدن کالا اطلاع بدهید را تکمیل کنید تا در صورت موجود شدن این باندل به شما اطلاع داده شود.