مانند سالیان گذشته بازهم پلی استیشن با یک باندل و طرح جدید به بازار عرضه خواهد شد.در ادامه با ما همراه باشید.

PS4 Slim Bundle Days Of Play




پلی استیشن در نسل حاضر با تولید باندل های متنوع و خاص و چشم نواز همواره کاربران و خریداران را راضی و به طور کامل هیجان زده نگه می دارد.اگر در اینترنت باندل های پلی استیشن را جستجو کنید متوجه خواهید شد که از تنوع رنگ و طرح، پلی استیشن پرچم دار باندل های مختلف و تولید محدود می باشد.البته باید دقت داشت که پلی استیشن باندل هایی ساده به همراه بازی و یا دسته اضافه هم دارد ولی روی صحبت ما در حال حاضر باندل های تولید محدود پلی استیشن می باشد.



از باندل های سری اول مانند باندل بت من گرفته تا باندل های سری اسلیم و پرو مانند باندل فوق العاده استاروارز و اسپایدرمن و ... می توان اشاره کرد.سونی در زمینه تولید و طراحی باندل از شرکت های دیگر تولید کننده کنسول های بازی بسیار پیشرفته تر عمل می کند و بسیاری از کلکسیونرهای دنیا را به خرید محصول جدید ترغیب می کند.باندل جدید که سونی معرفی کرده باندل Days Of Play می باشد که با رنگ و طراحی منحصر به فردی است.


رنگ باندل جدید SteelBlack بوده و طرحی از علامت های معروف پلی استیشن بر روی بدنه آن قرار دارد که کنسول را بسیار خاص و ویژه کرده است.البته باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به این که در انتهای نسل هستیم فروش کنسول مانند روزهای ابتدایی نباشد،اما بی شک طرفداران کنسول و باندل های خاص دست به کار خواهند شد و به راحتی نمی توانند از این باندل چشم پوشی کنند.