سونی جدید ترین محصول خود را به نام PS4 Slim Bundle COD infinite Warfare را بزودی به بازار عرضه خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید ...

​با افزایش رقابت بین شرکت های تولید کننده کنسول های بازی،همواره شاهد تولیدات جدید این شرکت ها هستیم،یکی از سیاست های تولید محصولات و کنسول های جدید بصورت باندل می باشد که در بین این تولیدها باندل های تولید محدود(limited Edition)  طرفداران بسیاری دارد،در صورتی که نیاز دارید در مورد کلمه باندل و توضیحات کامل تری را مشاهده کنید،در بلاگ های قبلی به توضیحات کامل و جامعی در این رابطه پرداخته ایم که می توانید از اینجا این توضیحات را مشاهده کنید.



این کنسول پلی استیشن 4 به نام PS4 Slim بصورت ساده و بدون بازی به بازار عرضه شده است ولی بزودی این دستگاه به همراه بازی Call of Duty Infinite Warfare نیز به بازار عرضه خواهد شد.
یکی از دلایل تولید این باندل این است که سونی کاملا از پرطرفدار بودن این بازی خبر داشته و سعی دارد این کنسول را با یک بازی پرطرفدار وارد بازار جهانی کند.
در سال های گذشته رقابت بین شرکت های بزرگ سونی و ماکروسافت برای تولید باندل های مختلف بسیار شدید بوده و خواهد بود،البته باید به این نکته اشاره کرد که باندل های تولید محدود از محبوبیت بیشتری نسبت به دستگاه های ساده به همراه بازی را در بین خریداران دارد.