در یک معرفی ویدیویی که به علت شیوع ویروس کرونا به این شکل برگزار شد سونی از کنسول نسل نهم خود رو نمایی کرد.کنسول با طراحی فوق العاده و سخت افزاری قدرتمند در ادامه با ما همراه باشید...

​انتظارها به پایان رسید این شما و این Playstation 5 زیبا و قدرتمند...
کنسول نسل نهم سونی معرفی شد،تمام دوستاران دستگاه پلی استیشن منتظر نسل جدید پلی استیشن بودند که سونی از نسل نهم کنسول خود رو نمایی کرد.همانطور که پیش بینی می شد این کنسول دارای طراحی بسیار زیبایی نسبت به کنسول های نسل نهم معرفی شده از شرکت رقیب است.سونی همواره اثبات کرده است که نگاه ویژه ای به طراحی ظاهری کنسول های خود دارد و بسیاری از خریداران و طرفداران  این کنسول علاوه بر ویژه گی های مانند بازی های انحصاری فوق العاده ،رابط کاربری و ... نگاه ویژه ای به طراحی ظاهری داشته اند.



سونی در یک برنامه و کنفرانس ویدیویی که به علت شیوع ویروس کرونا به این شکل برگزار کرد بعد از معرفی بازی های انحصاری نسل بعدی کنسول خود از دستگاه خود و لوازم جانبی آن رو نمایی کرد که شکل هماهنگی بین کنسول و لوازم جانبی آن دیده می شود.شما را به دیدن قسمت هایی از این معرفی دعوت می کنیم.

Dualsense

همانطور که می دانید سونی قبل از معرفی کنسول پلی استیشن 5 از دسته بازی خود به نام Dualsense رونمایی کرده بود.که تفاوت های طراحی و شگرفی نسبت به دسته بازی نسل قبل خود Dualshock4 داشت.از ویژه گی های مشخص آن می توان به باطری داخلی آن که حدود 50% ظرفیت بیشتر از باطری نسل قبلی دارد، که این مورد یعنی حدود 4 ساعت به میزان شارژ این دسته اضافه شده است، همچنین با تغییر در درگاه شارژ این باطری به Type C سرعت شارژ شدن این محصول هم اضافه شده است، همچنین مانند نسل قبل دسته هم از زیر و هم از جلو دسته قابلیت شارژ خواهد داشت که سونی در معرفی پلی استیشن 5 از شارژر جدید خود هم رونمایی کرد.

برای مشاهده توضیحات کامل در خصوص این کنترلر جدید اینجا را کلیک کنید



از ویژگی های دیگر کنترلر جدید سونی (Dualsense) می توان به:

حذف فاصله بین تیگرها و شولدرها

حذف قسمت گودی زیر دسته

اضافه شدن قسمت لاستیکی بر روی آنالوگ ها

جک 3.5 میلی متری

دکمه های روی دسته به شکل بی رنگ

حذف لایت بار

نور در کنار تاچ پد برای ویژگی های مختلف

میکروفون روی دسته و ... می توان اشاره کرد.

مشخصات سخت افزاری دسته پلی استیشن 5 به نام Dualsense


Pulse 3D

یک محصول جدید که سونی در کنفرانس خود معرفی کرد هدست جدید خود بود که نام آن را Pulse 3D نام گزاری کرده است.این هدست نسبت به هدست های نسل قبلی به نام های Gold و Platinum از نظر ظاهری بسیار متفاوت می باشد.این هدست بی سیم برای بهترین خروجی 3D Audio PS5 طراحی شده و با توجه به بلاگ های سونی باید منتظر یک هدست و تجربه ی فوق العاده بر روی نسل جدید کنسول PS5 باشیم.امیدوار هستیم تا این هدست همانند توضیحات ارائه شده از سونی متفاوت و قدرتمند باشد باید منتظر بمانیم برای اولین تجربه صدای فراگیر 3D پلی استیشن 5 در نسل جدید با هدست پالس 3Dکه بزودی به بازار عرضه خواهد شد.




همچنین سونی در کنار کنسول جدید خود از لوازم جانبی دیگری مثل ریموت کنترل دستگاه پلی استیشن 5 و شارژر دسته Dualsense و دوربین پلی استیشن 5 نیز رو نمایی کرد که تصاویر مربوط به این لوازم درعکس های زیر قابل مشاهده خواهد بود.



برای مشاهده توضیحات بیشتر در مورد سخت افزار و گرافیک و... پلی استیشن 5 می توانید این بلاگ هم مشاهده بفرمایید.
توضیحات مختصری از سخت افزار پلی استیشن 5 در عکس های بعدی قرار دارد.




سونی در یک ویدیوی 7 دقیقه تمام اجزا پلی استیشن 5 را از هم جدا کرده و سخت افزار را به صورت کامل نشان داد ،نحوه قرار گرفتن سخت افزار این کنسول خالی از لطف نخواهد بود.